Compozitie – OsteopaStop – Tratament naturist pentru osteoporoza

Tratamentul naturist pentru Osteoporoză și alte afecțiuni osoase

Colagen – 250 mg

Colagenul este cea mai răspândită proteină din corpul uman, întrucât structura de colagen este prezentă, fără doar și poate, în toate țesuturile organismului, de la vase de sânge și organe interne până la mușchi, articulații și piele. Odată cu înaintarea în vârstă producția de colagen scade radical, fapt pentru care este esențial consumul de suplimente alimentare pentru a acoperi deficitul de colagen. De aceea, vă propunem Osteopastop, un remediu naturist, ce conține colagen.

Esențial în tratarea afecțiunilor osteo-articulare, colagenul are proprietatea de a crește rezistența cartilajului și de a reduce disconfortul articular. Mai mult de atât, acesta înlătură durerile articulare și lombare, care de cele mai multe ori sunt insuportabile și poate trata problemele osoase ori artita, afecțiune întâlnită la numeroase persoane în ziua de astăzi. Mai mult de atât, colagenul nu întărește doar scheletul osos, ci conservă rezistența tendoanelor și ajută la recuperarea mușchilor după efortul fizic.

Sulfat de condroitina – 15 mg

Un ingredient eficient pentru tratarea durerilor articulare este Osteopastop, în componența căruia se regăsește condroitină, o substanță deosebită de importantă, ce are rolul de a preveni artitritele, artrozele și osteoartrozele.

O moleculă produsă în mod natural în organism, ce se regăsește în cartilajele osoase, în țesuturile pielii, în tendoane, în valvele cardiace, în cartilajele umane, aceasta are rolul de a le da țesuturilor conjunctive posibilitatea de a absoarbe lichidele și de a le reține întărind cartilajele și ajutându-le să se păstreze sănătoase. De asemenea, substanțelele antiinflamatoare nesteoroidiene tratează maladiile articulare și, mai mult de atât, protejează articulațiile osoase. De asemenea, această substanță încetinește procesul de deteriorare și chiar îl previne astfel că păstrează cartilajele sănătoase. Printre beneficiile acestei substanțe se numără faptul că ameliorează durerile, lubrifiază țesuturile afectate, contribuie la regenerarea celulară și chiar participă la producerea cartilajelor.

Regăsită în cartilajele articulare, condroitina ajută la integrarea moleculelor de glicozaminoglicanilor și le conferă acestora protecție, astfel că împiedică ”atacul” enzimelor ce sunt responsabile de uzura și inflamarea articulațiilor și, în același timp, tratează durerile de genunchi și reduce volumul zonelor umflate, crescând astfel mobilitatea articulațiilor din ariile afectate.

Sulfat de glucozamin – 15 mg

Sulfatul de glucozamin este o substanță ce se regăsește în compoziția Osteopastop și are efecte analgezice, antiinflamatoare și regenerante. Deși glucozamina nu acționează în mod direct asupra proceselor inflamatoare de la nivelul articulațiilor, aceasta are acțiune analgezică, astfel că tratează durerile articulare.

Printre altele, sulfatul de glucozamin este benefic și în regenerarea cartilajelor osoase și a lichidului sinovial, care este un fluid ce are rol lubrifant, protejând astfel cartilajele articulare și, de asemenea, este un remediu pentru durerile articulare, ce sunt caracteristice artrozei, o maladie cronică degenerativă, neinflamatorie, ce afectează articulațiile.

Mai mult de atât, sulfatul de glucozamină este folosit, în principal, pentru tratarea artritei și a osteoartitei la genunchi, însă uneori poate fi la fel de eficient și în tratarea inflamațiilor de la nivelul femurului și a coloanei vertebrale. De asemenea, administrată persoanelor care se confruntă de dureri și inflamații ale mandibulei, aceasta are rol antiinflamator și analgezic. Printre altele, acest ingredient este benefic pentru persoanele care practică sport de performanță și care își supun articulațiile la un stres mecanic suplimentar, această substanță fiind benefică pentru conservarea cartilajelor și în menținerea consistenței lichidului sinovial.

MSM (Metylsulfonylmetan) – 20 mg

Un ingredient eficient în reducerea inflamațiilor, dar și durerile în artrită reumatoidă, osteoartrită, spondiloză cervicală, gută, miosită, fibromialgie, bursită, tendinită, MSM este o substanță ce se regăsește în Osteopastop și care are rolul de a menține stabilitatea și integritatea țesutului conjunctiv. Astfel, această substanță participă la sinteza sulfatului de glucozamin și a acidului hialuronic, având rol de a proteja oasele, tendoanele, ligamentele, pielea, părul, unghiilor.

Considerat a fi un dizolvant al fosfatului de calciu, MSM-ul este eficient în spargerea depozitelor nesănătoase de calciu, care reprezintă princiapala cauză a bolilor degenerative. Acesta îmbunătățește flexibilitatea articulațiilor, reduce durerile și rigiditatea.

Boswellia – 35 mg

Boswellia serrata, un arbore a cărui rășină se utilizează în medicina ayuvedică încă din cele mai vechi timpuri, se regăsește în compoziția Osteopastop și ajută la menținerea sănătății articulațiilor, ligamentelor, tendoanelor și mușchilor.

O sursă excelentă de acizi α şi β-boswelici, aceasta are acțiuni antiinflamatoare, analgezice, antiastmatice, antitumorale și ajută la funcționarea normală a sistemului osteo-articular și muscular,  fiind recomandată a fi utilizată ca adjuvant în: poliartrită reumatoidă, reumatism cronic degenerativ (artroze: gonartroză, coxartroză, spondiloză), periatrita scapulo-humerală, dureri musculare, nevralgii.

Vitamina C – 10 mg

Cunoscută drept ”regina antioxidanților”, fiind eficientă în tratarea numeroaselor problemele de sănătate, vitamina C este benefică chiar și în menținerea densității osoase la bărbați mai în vârstă, așa că se regăsește și în componența Osteopastop.

Responsabilă pentru producerea colagenului, ce consolidează mai multe părți ale corpului, precum articulații, mușchi și vase de sânge, această vitamină joacă un rol important și în vindecarea rănilor. Așadar, vitamina C nu doar că mineralizează osul și stimulează creșterea celulelor de formare a osului, însă previne degradarea osului prin inhibarea celulelor ce macină osul, încetinește stresul oxidativ, ce determină îmbătrânirea și este, fără doar și poate, vitală în sinteza colagenului.

Vitamina E – 10 mg

O sursă excelentă de proteine și lecitină, vitamina E, care se regăsește în germenii de grâu și care face parte din componența Osteopastop este eficientă pentru formarea țesuturilor mușchilor, părului, unghiilor și pielii. Mai de atât, aceasta nu doar că neutralizează efectele dăunătoare ale radicalilor liberi și încetinește procesul de îmbătrânire, însă protejează nervii și musculatura țesutului.

Germenii de grâu sunt o sursă excelentă de vitamine din grupul B, calciu, fibre, fier, magneziu, mangan, fosfor, potasiu, vitamina E și zinc, elemente esențiale pentru menținerea sănătății mușchilor și oaselor.

Papaya – 10 mg

Fructul de papaya se regăsește în compoziția Osteopastop, un remediu naturist pentru tratarea problemelor osoase și este o sursă excelentă de folați, dar și vitamina B, astfel că previne fracturile cauzate de osteoporoză.

Fiind o sursă excelentă de vitamine (A, B, C, E și K), minerale (calciu, magneziu, fosfor, potasiu, sodiu, zinc, cupru, mangan, seleniu și cupru) dar și proteine, fructul de papaya are proprietatea de a trata inflamațiile ce sunt cauzate de artrită reumatoidă, rinită alergică și ateroscleroză.

Astaxantina 10 mg

Un carotenoid xantofilic, astaxantina este cel mai puternic antioxidant din lume, ce are proprietăți antiinflamatorii, ce captează radicalii liberi și alți antioxidanți. De asemenea, aceasta are rolul de a proteja stresul oxidativ și inflamațiile.

Mai mult de atât, aceasta protejează articulațiile, întrucât este o sursă excelentă de betacaroten, licopen ori luteină.

Go top