Intrebări si Răspunsuri – OsteopaStop – Tratament naturist pentru osteoporoza

Tratamentul naturist pentru Osteoporoză și alte afecțiuni osoase

1. Cine poate utiliza OsteopaStop?

Acest supliment alimentar recomandat în cazul afecțiunilor osteoarticulare si poate fi administrat atât femeilor, cât și bărbaților osteoporozacare se confruntă cu:

• probleme reumatice precum:
  • osteoporoza
  • artrită,artroză
  • coxatroză
  • dureri musculare
  • dureri de mâini
  • dureri de spate
  • dureri de genunchi, de șold ori de umeri.

De asemenea, OsteopaStop poate fi administrat chiar și femeilor și bărbaților de peste 40 de ani, care își doresc să se mențină în formă și să rămână activi fizic.

Printre altele, OsteopaStop este recomandat femeilor și bărbaților care se confruntă cu probleme articulare din cauza excesului de greutate, dar și sportivilor de performanță sau nu, care își doresc să se refacă mai repede în urma antrenamentelor intense.

2. OsteopaStop este un produs sigur și eficient?

DA! Potrivit cercetărilor științifice efectuate de-a lungul timpului, administrarea suplimentului alimentar OsteopaStop nu generează reacții adverse, nu interacționează cu alte medicamente și acționează rapid în organism.

3. Cum se administrează OsteopaStop?

OsteopaStop este recomandat a fi administrat copiilor de peste 14 ani și adulților, în doze de trei capsule pe zi. De asemenea, pentru ca acesta să acționeze rapid în organism, este necesar consumul a cel puțin doi litri de apă pe zi.

4. Cât timp se administrează OsteopaStop?

OsteopaStop se administrează zilnic, câte trei capsule pe zi, pentru o perioadă de trei, șase luni. Conform studiilor clinice efectuate, se pare că articulațiile devin mai flexibile în urma unui tratament de 3-6 luni. De asemenea, se recomandă o doză de întreținere de 1-2 capsule pe zi.

5. Care sunt ingredientele ACTIVE din compoziția OsteopaStop?

Cea mai importantă substanță activă ce se regăsește în compoziția OsteopaStop este hidrolizatul de colagen, dar și alte substanțe naturale, ce au proprietăți antiinflamatoare. Potrivit cercetărilor, acesta este sigur, natural și eficient în refacerea cartilajelor. Mai mult de atât, OsteopaStop este singurul produs din România ce are o formulă completă pentru afecțiunile osoase.

6. Care este diferența dintre OsteopaStop și alte produse pe bază de colagen?

Osteopastop este un produs cu o formulă unică în lume, întrucât colagenul nu este singurul ingredient din compoziția acestuia. Acest supliment alimentar conține, de asemenea, și alte substanțe ce sunt esențiale pentru întărirea oaselor și pentru refacerea cartilajelor.

7. Este necesară prescripția medicală pentru a lua OsteopaStop?

Nu, întrucât OsteopaStop este un supliment alimentar, adică un produs naturist, ce nu necesită prescripție medicală.

8. De unde se poate cumpara OsteopaStop?

OsteopaStop se poate comanda prin intermediul acestui site (dati click aici) sau il puteti cumpara direct din magazinele naturiste sau farmacii. Pentru a vedea lista de parteneri (dati click aici).

Daca mai aveti si alte intrebari va rugam sa accesati rubrica de consult gratuit sau sa sunati la nr de tel: 0723.269.701

Go top